Tradičná čínska medicína

Pri akejkoľvek telesnej alebo duševnej disharmónii nielen lieči daný problém, ale hľadá aj jeho príčinu. Terapia je postavená na piatich základných pilieroch: akupresúra, fytoterapia, dietetika, masáže a cvičenie Qi gong. Na začiatku je potrebné absolvovať vstupný pohovor, počas ktorého terapeut zmapuje stav klientovho organizmu. Pohovor trvá cca 60  minút, klienta sa pýtame podrobne na zdravotný stav, berieme do úvahy príznaky choroby, jej zmeny v čase, vplyv ročného obdobia, prostredia, v ktorom žije. Následne sa robí diagnostika pulzu a jazyka. Zo zozbieraných dát zostavíme OBRAZ nerovnováhy a navrhneme liečbu.

Čínska medicína

ako všeliek

Tradičná čínska medicína vám dokáže pomôcť s nasledovnými problémami:

Bolesti pohybového aparátu, únava, stres, nespavosť, hypertenzia, psychické problémy, problémy s imunitou, gynekologické problémy hormonálne problémy, neplodnosť, alergie, astma, dýchacie problémy, kožné problémy, bolesti hlavy, migrény, tráviace ťažkosti, obezita a nadváha, chrípka a prechladnutie.

Formy alternatívnej liečby

Po vyšetrení nastavujeme jednu z overených foriem liečby

Bylinná liečba je veľmi účinným nástrojom TCM. Ide o zmesi z rôzneho počtu bylín, každá bylina má v zmesi svoju funkciu a hierarchické postavenie. Používame v Číne rastúce byliny s využitím tzv. geoautenticity – faktu, že v bylinnej zmesi použijeme bylinu, resp. časť z nej, ktorá pochádza z tej oblasti, v ktorej sa tisícročia vyskytovala a kde sa i doteraz pestuje.

Bylinné zmesi zostavuje terapeut na základe výsledku diagnostického procesu. Klient ich dostáva na predpísaný počet dní, do nasledujúcej kontroly alebo podľa potreby.

Každá bylina má svoju charakteristickú povahu, chuť a tropizmus (vzťah k určitému orgánu). Byliny sa radia do skupín s podobným účinkom, ako napríklad byliny doplňujúce krv, Qi, prečisťujúce horko, vypudzujúce chlad. Obvykle sa ale neužívajú samostatne, ale vo forme zmesí, v ktorých sa ich účinok a sila násobí.

Čínske bylinné zmesi majú niekoľko podôb:

• Odvar (tang) – najúčinnejšia, ale chuťovo najmenej lákavá
  • Granule (tablety) – lisované byliny v granulovej forme
  • Lisované pilulky (wan) – lisované zmesi do malých guličiek. Najmenej účinné.

Byliny, z ktorých sa robia odvary sú pôvodom z Číny, sú čisto prírodného pôvodu a neobsahujú žiadne chemické prísady. Bylinné zmesi sú vyrábané z bylín v Lanzhou Taibao Pharmaceutical Factory, ktorá je popredným producentom týchto preparátov a vyváža ich do USA, Japonska, Austrálie, Holandska a iných štátov. Je držiteľkou certifikátu GMP, oprávňujúceho export do “západných krajín”.

Bylinné zmesi na užívanie v SR sú schválené Úradom verejného zdravotníctva SR a zároveň môžu byť schválené podobnou inštitúciou v inej členskej zemi EU. Pred schválením bylinnej zmesi sa testuje jej mikrobiologická nezávadnosť, prítomnosť ťažkých kovov a tiež sa robí chemická analýza obsahu. V spolupráci s ÚVZ sa určuje doba expirácie a podmienky skladovania.

Hlavným účelom akupresúry a stimulácii akupresúrnych bodov je uzdraviť telo a obnoviť rovnováhu medzi fyzickými a emocionálnymi aspektami človeka. Pomáha harmonizovať prúdenie vitálnej energie Qi a tým nastoľuje rovnováhu v organizme.

Akupresúra pomáha pri:

• Bolesti pohybového aparátu
  • Únava, stres, nespavosť
  • Psychické problémy
  • Problémy s imunitou
  • Gynekologické problémy
  • Hormonálne problémy
  • Neplodnosť
  • Alergie, astma a dýchacie problémy
  • Kožné problémy
  • Bolesti hlavy a migrény
  • Vysoký krvný tlak
  • Problémy s trávením
  • Obezita a nadváha

Aurikuloterapia

Aurikuloterapia je diagnostika i terapia ochorení prostredníctvom reflexných zón a bodov na uchu. Ide o diagnostickú a liečebnú metódu založenú na ošetrovaní bodov na ušnici (aurikule), ktorá predstavuje celý mikrosystém. V ušnici je teda “okopírovaný” celý človek a tak možno aj z tejto lokality ovplyvniť vzdialený orgán. Veľmi často používame body na ušnici na ovplyvnenie psychiky (antistresový program), potlačenie bolesti alebo zmiernenie nadmernej chuti do jedla.

Našou stravou každodenne ovplyvňujeme stav a rovnováhu organizmu. Preto stravovanie založené na princípoch TCM môže pomôcť v predchádzaní alebo eliminácii množstva zdravotných problémov. Platí zásada, že po jedle by sme sa mali cítiť lepšie ako pred ním. Čínska dietetika posudzuje potraviny podľa ročných období, chuti, termodynamických vlastností, tropizmu a kuchynskej úpravy.

Na dietetickej konzultácii zistí terapeut vašej stravovacie návyky a následne pripraví pre vás zoznam vhodných potravín a odporúčaní podľa čínskej diagnostiky. Spoločne s klientom potom preberie, ako upraviť jedálniček, aby strava pôsobila harmonicky a vyriešila konkrétny zdravotný problém.

Redukcia váhy

Vďaka prepojeniu aurikuloterapie a diéty čerpajúcej z učenia tradičnej čínskej medicíny môže klient schudnúť až 10% váhy za 20 dní. Redukčný program je založený na razantnej, ale vyváženej diéte. Kombinuje sa s ušnou akupresúrou, ktorá pomáha redukovať pocit hladu a zlepšovať psychické rozpoloženie klienta počas redukčnej kúry. Stimuláciou bodov na uchu potlačíme pocity hladu a nervozity, ale samotné chudnutie zabezpečí dodržiavanie správnej dietetiky a nižším príjmom kalórií. Pre správnu lokalizáciu príslušných bodov na uchu je potrebné dodržať jednodňovú hladovku. Tá totiž vyvolá nepríjemné stavy – slabosť, nervozitu, bolesti hlavy – stavy spojené s poklesom hladiny cukru v krvi. Počas týchto stavov sa objavuje „reflexná“ bolestivosť v oblasti ucha, kam potom terapeut zavedie semienko vacarie.

Moxovanie patrí medzi liečebné metódy tradičnej čínskej medicíny, pri ktorej využívame teplo, ktoré sa tvorí pomalým horením zmesi bylín. K moxovaniu používame Moxy. Tie po zapálení pôsobia jednak svojím teplom, a jednak svojou liečivou energiou zo spaľovaných bylín na akupunktúrne body a príslušné orgány. Dochádza k prehriatiu a uvoľneniu jednotlivých častí tela, ale hlavne energia z bylín vstupuje do akupunktúrnych dráh, vyrovnáva ich, aktivizuje akupunktúrne body, doplňuje energiu, podporuje krvný obeh a vylučuje z tela chlad a bolesť.

Pri prehrievaní sa rovnomerným, pomalým horením vlákien paliny vyrába teplo, ktoré preniká do svalov a ohrieva dráhy a dráhové obehy. Podporuje tiež cirkuláciu energie čchi v organizme, odstraňuje chlad, vlhkosť a vyháňa vonkajšiu patogénnu energiu.

Účinky moxovania

• pomáha pri bolestiach krížov a ochorení kĺbov
  • zvyšuje imunitu a zabraňuje vzniku vírusových ochorení
  • rieši časté, alebo aj chronické problémy prínosových dutín
  • napomáha pri bolestiach hlavy až migrénach
  • je vhodné pri problémoch s prieduškami a pľúcami vzniknutých
  • následkom chladu
  • výrazne posilňuje obličky a močový mechúr
  • odstraňuje menštruačné bolesti
  • vynikajúco ovplyvňuje trávenie
  • odstraňuje únavový syndróm
  • využíva sa na odstraňovanie problémov s chrbticou vo forme
  • minimoxy, ktorá sa používa na mikrosystém ruky alebo nohy
  • urýchľuje rekonvalescenciu
  • spomaľuje proces starnutia

ACCESS BARS® je súčasťou nástrojov a procesov ACCESS CONSCIOUSNESS®.

Metóda ACCESS BARs je liečivá metóda na báze kvantovej terapie a vznikla v roku 1990  v USA.

ACCESS BARs  – 32 bodov na hlave – ľahký dotyk na týchto bodoch v špecifických kombináciách umožňuje výmenu energie, ktorá je zablokovaná v mozgu a v tele a dokáže obnoviť jej prúdenie.

ACCESS BARs kombinácie uvoľňujú všetky úvahy, myšlienky, pocity, emócie, rozhodnutia, úsudky a názory, z ktoréhokoľvek životného obdobia, ktoré sú uložené v mozgu. K tomuto uvoľneniu dochádza pri ľahkom dotyku týchto bodov a to umožňuje, aby boli súbory, ktoré Vám už neslúžia, alebo sťažujú žitie, vymazané. Následok – väčší mier, pokoj, radosť, šťastie v živote.

Hovorí sa, že po ACCESS BARs aplikácii sa v najhoršom prípade budete cítiť ako po najlepšej masáži Vášho života a v najlepšom prípade sa Vám začne meniť život.

Zakladateľ metódy ACCESS BARS® – Gary Douglas hovorí:͈ Vaša voľba je to, čo tvorí vašu budúcnosť. Často máme divné presvedčenia, že veci a situácie sa nám nejak dejú, že pre nás boli zvolené, že je to osud a pod.

Skutočnosťou je, že každá voľba, ktorú sme kedy urobili, vytvorila to, čo žijeme dnes. Ak zmeníme našu voľbu, môžeme mať inú budúcnosť ̎.

Celkový stav tela a duše sa zharmonizuje podľa vnútorných priorít klienta.

Účinky a skúsenosti s ACCESS BARS® :

• Odstánenie bolestí rôznych častí tela
  • Odstránenie chorôb ako sú migrény, alergie, astma, ekzémy
  • Naštartovanie samoliečebných procesov v tele, zrýchlenie hojenia a rehabilitácie po lekárskych zákrokoch alebo úrazoch
  • Uvoľnenie stresu a napätia
  • Pomoc pri závažných životných situáciách
  • Odbúranie únavy a vyčerpanosti, zvýšenie životnej energie
  • Odstránenie psychických problémov ako je depresia, úzkosti, strachy, fóbie
  • Zníženie hyperaktivity u detí
  • Vedie k celkovému rozvoju osobnosti na psychickej i fyzickej úrovni

Vieme, že s BARs je každý z vás schopný sa zbaviť problémov, stresov a začať sa viac radovať, viac sa smiať a užívať si život naplno.

Máte záujem o procedúru?

Vyplňte priložený formulár a my vás budeme kontaktovať: